| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 17 Mayıs 2025 14:09 Güncellenme tarihi: 17 Mayıs 2025 14:25

Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı! Karadeniz'de 75 Milyar Metreküp doğalgaz bulundu!

Cumhurbaşkanı Erdoğan Karadeniz'de 75 Milyar metreküp doğalgaz bulunduğunu açıkladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin açılışında yaptığı konuşmada Karadeniz'de yeni bir doğalgaz rezervinin bulunduğunu açıkladı. Erdoğan, Göktepe-3 kuyusundan alınan sevindirici haberle birlikte sahada 75 milyar metreküplük doğalgaz keşfi yapıldığını duyurdu.

Ekonomik Değeri 30 Milyar Dolar
Yeni bulunan rezervin ekonomik değerinin yaklaşık 30 milyar dolar olduğunu belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Enerjide ciddi yatırımlar yaptık, yeni bir dönemin kapılarını açtık. 'Bulanlar ancak arayanlardır' anlayışıyla çıktığımız bu yolda hem içeride hem dışarıda bağımsız enerji için mücadele ettik" ifadelerini kullandı.

Sondajlar Devam Ediyor
Konuşmasında Akdeniz'de 11, Karadeniz'de ise 38 sondaj gerçekleştirdiklerini vurgulayan Erdoğan, Abdülhamid Han sondaj gemisinin Göktepe-3 kuyusunda gerçekleştirdiği çalışmaların sonucunda bu önemli keşfin yapıldığını söyledi. Erdoğan, "Bu başarıda emeği geçen tüm kardeşlerime gönülden teşekkür ediyorum" dedi.

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

L
Lazz
1 yıl önce

Secimmi var gaz bulunmuş

T
Trabzon
1 yıl önce

Eyvah doğalgaza zam yolda desene

T
Trabzon
1 yıl önce

Zaman gelecek. Türkiye avrupaya yıllık 1 trilyon avro enerji satacak inşaallah

B
Baskan
1 yıl önce

Mutfak tüpünü indirim yapin

K
KEMAL AYHAN
1 yıl önce

SEÇİMDE YOK DOĞALGAZI ERKEN BULDUK

Tüm Yorumlar (15)

L
Lazz
1 yıl önce

Secimmi var gaz bulunmuş

T
Trabzon
1 yıl önce

Eyvah doğalgaza zam yolda desene

T
Trabzon
1 yıl önce

Zaman gelecek. Türkiye avrupaya yıllık 1 trilyon avro enerji satacak inşaallah

B
Baskan
1 yıl önce

Mutfak tüpünü indirim yapin

K
KEMAL AYHAN
1 yıl önce

SEÇİMDE YOK DOĞALGAZI ERKEN BULDUK

H
Hasan
1 yıl önce

Doğal gaza yine zam gelecek anlaşılan

G
Genco61
1 yıl önce

Onu ordan nasıl çıkaracaksın, maliyeti milyar dolarlar yapıyor, yine bi gazzzz

İlyas Karsan
1 yıl önce

O gazı mı.Bula bula bitmiyor mübarek ????

ŞENOL KARAAHMET
1 yıl önce

Seçim mi var?

D
DK
1 yıl önce

O da yetmeyecek size….o sandık bu masaya bir gelsin..

E
Eyvah
1 yıl önce

Zam mı gelecek bu ay içinde

M
Momoç
1 yıl önce

Faturalarımızdaki artıştan yeni bir "Gaz" kaynağı bulunduğunu anlatmıştık biz zaten!! Maşallah, boru hattının ucu tüm memlekete ulaşmıştır artık, siz hissetmediniz mi? : )))

D
Denizz
1 yıl önce

aman bulmayın ya buldukça zam geliyor çünkü

A
ali
1 yıl önce

ALLAHIM BİZİ KORU SANA SIĞINDIK

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Bir zamanlarda "Bu fakir burda olduğu müddetce Branson bir yere gidemez " denmişti. Adam giderken uçaktan el salladı. "Ben oldugum müddetçe faizler daha yükselemez" denildi. Faiz rekor kırdı. Ortada Nass bile kalmadı. Gaz müjdesi varsa ya gaza zam var yada erken seçim var. Ver coşkuyu kolonlara herkes dinlesin .Haydeer