| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 16 Nisan 2024 16:00 Güncellenme tarihi: 16 Nisan 2024 16:02

Belediye Meclisi'nde gündeme geldi! Ortahisar'da 10 yılda 225 mülk satıldı

Ortahisar Belediye Meclisi'nde faaliyet raporu görüşüldü. Toplantıda Ortahisar'da, 10 yılda 225 mülkün satıldığının belirlenmesi üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

Ortahisar Belediyesi'nin Nisan ayı meclis toplantıları devam ediyor.

Toplantıların bugünkü oturumunda 2023 yılı faaliyet raporu görüşüldü.

Faaliyet Raporu görüşmeleri sırasında meclise başkanvekili Cüneyt Zorlu başkanlık yaptı.

Ortahisar Belediyesi'nde 10 yılda 225 mülkün satıldığının belirlenmesi üzerine;

Emlak İstimlak müdürlüğü ile alakalı maddede söz alan Cüneyt Zorlu "225 adet mülkümüz satılmış. Artık satacak hiç bir mülkümüzün kalmadığını söylemiştiniz. Elimizde mülkümüz var mı? O zamanki kurla beraber çevirdiğinizde 40 Milyon dolar gelir elde edilmiş oluyor. Bu konuda bilgi verir misiniz?" ifadelerini kullandı.

Emlak İstimlak müdürlüğünden verilen cevapta "1154 tane gayrimenkulümüz var. Büyükşehir olarak bize çok gayrimenkul verilmedi. Satılan Gayrimenkul ise üretilip satılan gayrimenkuller. Satılan gayrimenkullerin Yomra tarafında olanları vakıf arazisiydi devir yapıldı. Sayı ondan artmış olabilir. Bir kaç tane satılabilir var elimizde." şeklinde konuştu.

Belediye Meclisi'nde gündeme geldi! Ortahisar'da 10 yılda 225 mülk satıldı

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Selim atmaça
2 yıl önce

Abi Türkiye'yi soyup soğana çevirmiş bu zihniyet,nesillerimizin geleçeğini kendilerine servet yapmışlar

A
Akcaabat
2 yıl önce

Amerikan projesi akparti memleketi sattı bitirdi

S
Seis
2 yıl önce

Memleketin her köşesi bir fiil işgal edilmiş tüm tersanelerine girilmiş millet farku zaruret içinde bulunmuş olabilir. Daha ne desin be kardeşim

M
Murat başkan
2 yıl önce

Şimdi sırada Büyükşehir var