| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Haziran 2025 14:23 Güncellenme tarihi: 03 Haziran 2025 14:26

Başkan Kaya kötü haberi verdi! Günlerce sürecek su kesintisi yaşanabilir

Trabzon’da meydana gelen kuvvetli sağanak sonrası Ortahisar Belediye Meclisi’nde açıklamalarda bulunan Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Çamoba Mahallesi’nde oluşan heyelan sonrası günlerce su kesinti yaşanabileceğini açıkladı.

Ortahisar Belediyesi Meclisi Haziran Ayı Toplantılarının ikinci oturumu bugün gerçekleştirildi.

İkinci oturum Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya başkanlığında yapıldı.

Başkan Kaya, Ortahisar’da bugün kuvvetli sağanak sonrası meydana gelen olumsuz olaylara karşı açıklamalarda bulundu.

Kaya, şunları söyledi: “Bu sabah itibari ile ilçemiz şehrimiz çok şiddetli yağışlar ile karşı karşıya kaldı. Aldığımız bilgilere göre metrekareye 63 kilometre yağış yağdı. Birçok yerde bu sağanak yağışa bağlı olarak çok sayıda heyelan ve taşkın oldu. Çok şükür can kaybımız yok ama birçok yerde mal kayıpları var birçok dükkanları su bastı. İlk andan itibaren vatandaşlarımızın yanında olduk ve altyapımızdaki eksiklikleri bizzat hizmet binamız da görme olanağı gördük.

Belediye hizmet binamızın birçok noktasında yoğu biçimde sular belediye binamıza doldu. Bütünü ile bu meseleyi ele alıp ne yapmamız gerektiği noktasında da hep birlikte hızlı çalışma başlatmamız lazım. Özellikle Yeni Cuma ve Cumhuriyet Mahallesi’nin kesiştiği noktalarda insan boyunda sular toplanmış, dükkanlar sular altında kalmış ve insanlar yıllardır yaşadıkları bu orunları yaşamamak adına bizlerden yardım bekliyorlar.

Ekiplerimizi talimatlandırdık ekiplerimiz orada çalışmalar yapacak ama hep beraber bu meseleyi nasıl çözebiliriz diye çalışma başlatmamız lazım.

Çamoba Mahallemizde biz geçtikten hemen sonra heyelan oluştu. Ekiplerimizi yolladık, hemen yolu ulaşıma açtık. Dereden geçen o yol kesildi, ana yol su borusu patladı oralar bir müddet susuz kalacak gibi duruyor. Dereye menfez yapılması lazım. DSİ’nin hızlıca menfez çalışması yapması lazım.”

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
aliyev
1 yıl önce

Başkan kaya'ya ne kardeşim su işinden. Yetkili merci kimse o yapar gerekli açıklamayı. Herkes kendi işini yapsın. Selde ortalıkta bir tane ortahisar aracı yok kalkmış halkı galeyana getiriyor.

S
SINIF ÖĞRETMENİ
1 yıl önce

dere islahı için para alan müteaahitler elinize kova alın başlayın işe..

C
CANER GİRAY
1 yıl önce

20 senedir yöneten parti ney yapmış peki

S
Seis
1 yıl önce

Belediyecilikte bir numarayı oynayanlar şimdi nerelerde acaba. Magazine oynayan başkanlarımız nerede. Allah bildiği gibi yapsın sizi küçücük şehri ne hale getirdiniz.