| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 15 Ocak 2025 16:13

Başkan Kaya açıkladı! “Zor şartlarda hizmet etmeye çalışıyoruz”

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, “Zor şartlarda hizmet etmeye çalışıyoruz. Gelirlerimizden iki ayda 68,6 milyon kesinti yaptılar. Bu kesintiler Trabzon’dan ve vatandaşlarımızdan yapılıyor” dedi.

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Türkiye'de yaşanan pek çok anormal duruma dikkat çekerek, yarın neyle karşılaşacaklarını öngöremediklerini ifade etti. Başkan Kaya, Beşiktaş Belediye Başkanı'nın yaşadığı olayları örnek göstererek, “Öyle bir dönemden geçiyoruz ki… İşte Beşiktaş Belediye Başkanımızın başına gelenler. Yarın aynı şey bize uygulanabilir. Bu ülkede ‘olmaz’ diye bir şey kalmadı,” dedi.

Görme Engellilerle Bir Araya Geldi

Başkan Kaya, Beyaz Baston Görme Engelliler Haftası kapsamında Avrasya Engelsiz Yaşam Derneği ve Altı Nokta Körler Derneği Trabzon Şubesi’ni ziyaret etti. Ziyarette, görme engellilerin ulaşım ve şehir yaşamında karşılaştığı sorunlar gündeme geldi. Avrasya Engelsiz Yaşam Derneği Başkanı Savaş Yol ve Altı Nokta Körler Derneği Trabzon Şube Başkanı Mehmet Çiçek, görme engelliler adına bazı taleplerini dile getirdi.

Başkan Kaya, Ortahisar Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki sorunların çözüme kavuşturulacağını, Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluklarına giren konuların ise ilgili makamlara iletileceğini belirtti.

kaya1.webp

“Gelirlerimizden 2 Ayda 68,6 Milyon Kesinti Yaptılar”

Ziyarette, belediyelerin yaşadığı ekonomik sıkıntılara da değinen Başkan Kaya, Cumhurbaşkanı Kararı sonrası borç kesintilerinin başladığını ifade etti. Kaya, şu açıklamalarda bulundu:
“Zor şartlarda hizmet etmeye çalışıyoruz. Gelirlerimizden iki ayda 68,6 milyon kesinti yaptılar. Bu kesintiler Trabzon’dan ve vatandaşlarımızdan yapılıyor. Biz bu parayı vatandaşa hizmet için kullanıyoruz. Dar gelirli ve dezavantajlı gruplara destek sağlıyoruz. Kent lokantamız, soba, odun-kömür, kumanya desteklerimiz, evde bakım hizmetlerimiz gibi faaliyetlerimiz var. Ayrıca Halk Süt ve beslenme saati uygulamaları başlattık. Çölyak hastalarına özel gıda destek paketleri ve halk ekmek büfelerimiz de hizmette. Ancak bu kesintiler, vatandaşımıza ulaştırmak istediğimiz hizmetlerin önüne geçiyor.”

kaya2.webp

"Öyle Bir Dönemden Geçiyoruz ki…"

Başkan Kaya, Türkiye’de artan işsizlik ve ekonomik sorunlara da dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
“Bize 14 binden fazla iş başvurusu yapıldı. Bu durum karşısında çaresiz kalıyorum. Bir avukat kızımız geldi, iş istedi. Bana, ‘Sokak süpürmeye razıyım’ dedi. Önümüzü göremiyoruz. İşte Beşiktaş Belediye Başkanımıza yapılanlar. Yarın aynısı bize yapılabilir. Bu ülkede çok anormallikler yaşanıyor. Birlik ve beraberlik içinde yaşamak istiyoruz ama istemiyorlar. Ayrıştırıyorlar, ötekileştiriyorlar, haksızlık yapıyorlar.”

 

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Recep Sarımehmetoğlu
1 yıl önce

Başkanım bu borç bugüne dek meçlis üyelerinin etkili üyelik yapmayışının kalıntılarıdır.borçda ödenecek hizmette verilecek yoksa kurumun biri diğerini batırır.Sizlerede katılıyorum zor bir süreç geçirmektesiniz.

N
NERDE PROJE?
1 yıl önce

Orası ağlama makamı değil başkan! Türlü vaatlerle oy aldınız, nerde proje?

T
Trabzon
1 yıl önce

Eskiden CHP nin gülen adamı 2 dönem başkanlık yaptı. Millet seviyor sizde gülmeye devam..

U
UYU UYU
1 yıl önce

EVET ÇOK ZOR ŞARTLARDA HİZMET ETMEYE ÇALIŞIYOR BUNLARIN ARASINDA İLK HİZMETİ ARABASINI YENİLEMEK OLDU KAPUT AÇILDI YOLDA KALINDI HİKAYESİ HEMEN ARDINDAN ARABA GELDİ

C
Cahit Sağır
1 yıl önce

Sn. Başkanım, Bu kadar Belediye başkanı geldi geçti. Belediyenin prim borçlarını onlar ödemedi mi? İlk kez Siz mi ödeyeceksiniz.? Siyaset çok tuhaf bir şey.

Tüm Yorumlar (9)

R
Recep Sarımehmetoğlu
1 yıl önce

Başkanım bu borç bugüne dek meçlis üyelerinin etkili üyelik yapmayışının kalıntılarıdır.borçda ödenecek hizmette verilecek yoksa kurumun biri diğerini batırır.Sizlerede katılıyorum zor bir süreç geçirmektesiniz.

N
NERDE PROJE?
1 yıl önce

Orası ağlama makamı değil başkan! Türlü vaatlerle oy aldınız, nerde proje?

T
Trabzon
1 yıl önce

Eskiden CHP nin gülen adamı 2 dönem başkanlık yaptı. Millet seviyor sizde gülmeye devam..

U
UYU UYU
1 yıl önce

EVET ÇOK ZOR ŞARTLARDA HİZMET ETMEYE ÇALIŞIYOR BUNLARIN ARASINDA İLK HİZMETİ ARABASINI YENİLEMEK OLDU KAPUT AÇILDI YOLDA KALINDI HİKAYESİ HEMEN ARDINDAN ARABA GELDİ

C
Cahit Sağır
1 yıl önce

Sn. Başkanım, Bu kadar Belediye başkanı geldi geçti. Belediyenin prim borçlarını onlar ödemedi mi? İlk kez Siz mi ödeyeceksiniz.? Siyaset çok tuhaf bir şey.

A
ali
1 yıl önce

Biz sigorta borcumuzu öderken belediyede ödemeli spor kulüpleride ödemeli vergi affı olmamalı

S
Sek
1 yıl önce

Genel anlamda sınıfta kaldı. Daha başarılı olmasını bekliyorduk.

B
baboli
1 yıl önce

burası ağlama duvarı değil başkan bunları hesap etmiş olmalıydın meydanlara çıkarken lafa gelince mangalda kül bırakmıyorsunuz yok ateşten gömlek yok bilmem ne icraat icraat.

M
misafir
1 yıl önce

kent lokantasındaki yemek benden kesilmiyor mu evde bakım hizmeti masrafı benden kesilmiyor mu belediyenin borcu ödenmeli ödeyemeyeceksen fazla işçi var diyip yeni işe aldıklarınla beraber fazlalıkları çıkar ağlayan başkan istemiyoruz