| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Haziran 2025 17:14

Başkan Genç’ten sel açıklaması! “İzleri en kısa sürede sileceğiz”

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, aşırı yağış nedeniyle şehir genelinde meydana gelen hasarın en kısa sürede giderileceğini belirterek, "Tüm imkanlarımızla vatandaşımızın hizmetindeyiz. Afetin izlerini en kısa sürede sileceğiz" dedi.

Trabzon’da etkili olan şiddetli yağış sonrası oluşan sel ve su baskınlarının ardından Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, kamuoyuna yönelik açıklamalarda bulundu. Şehir genelinde ciddi hasara yol açan yağışın ardından Büyükşehir Belediyesi tüm birimleriyle seferber oldu.

“TÜM İMKÂNLARIMIZLA VATANDAŞIMIZIN YANINDAYIZ”

Yağışların en çok Ortahisar ilçesinde etkili olduğunu belirten Başkan Genç, “Ortahisar’da metrekareye 63 kilogram yağış düşmüştür. Meteoroloji bu miktarı ‘aşırı yağış’ olarak tanımlıyor. Çok şükür şehir merkezimizde can kaybı yaşanmadı ancak Akçaabat ilçemizde bir vatandaşımızın kayıp olduğu bilgisi var. İnşallah sağ salim bulunur” dedi.

genc1.webp

153 ARAÇ VE 548 PERSONEL SAHADA

Afetin izlerini silmek için yoğun bir çalışma başlattıklarını ifade eden Genç, “Büyükşehir Belediyesi olarak toplam 153 iş makinesi ve 548 personelimizle sahadayız. Valiliğimizin koordinasyonunda devletimizin tüm kurum ve kuruluşlarıyla iş birliği içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Evi, iş yeri ve aracı zarar gören vatandaşlarımızın mağduriyetlerinin giderilmesi için hasar tespit çalışmaları devam ediyor” şeklinde konuştu.

BAKAN URALOĞLU’NA TEŞEKKÜR

Başkan Genç, afetin ardından destek mesajlarıyla sürece katkı sunan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür ederek, “İlk andan itibaren gelişmeleri yakından takip edip bütün imkânlarıyla yanımızda olduklarını bildiren, şehrimizin evladı Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

genc2.webp

AFET KOORDİNASYON MERKEZİ’NDE YOĞUN MESAİ

Öte yandan, Trabzon Valisi Aziz Yıldırım ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Faruk Kanca, afetin etkili olduğu mahallelerde incelemelerde bulunduktan sonra Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı’nda kurulan Afet Koordinasyon Merkezi’ne geçerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Gürkan Üçüncü ve ilgili daire başkanlarının katılımıyla yürütülen çalışmalarda, ALO 153 hattına saat 13.15 itibarıyla 278 ihbar ulaştığı açıklandı. Bu taleplerin 267’si Ortahisar’dan, 6’sı Akçaabat’tan, diğerleri ise Maçka, Araklı, Arsin ve Yomra ilçelerinden geldi. Taleplerin 140’ına müdahale edilirken, kalanların da aciliyet durumuna göre karşılanacağı bildirildi.

Başkan Genç, konuşmasını “Afetin izlerini en kısa sürede silecek, hemşehrilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz” sözleriyle tamamladı.

genc3.webp

genc5.webp

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kim öle kim kala
1 yıl önce

Beşirlide bugün oluşan manzara bir kaç yıl önce olmuşmuydu•evet olmuştu.peki temizlik harici ekstra bir önlem,akar sistemi vesaire,önlem amaçlı herhangi bir tedbir alınmışmıydı"¿hayır.işte bugünde aynı manzara,yine temizle sonrası allah Kerim bir dahaki yağmura kim öle kim kala

S
SORUMLULAR HESAP VERSİN
1 yıl önce

ŞİMDİ 2 YIL ÖNCE MURAT ZOROĞLU DÖNEMİNDE ALTYAPIYA ÇOK ÖNEM VEİRYORUZ ALTYAPIYI DEĞİSTİRİYORUZ DEDİNİZ HATTA MEYDAN ALTYAPININ ALTINDAN ÇIKAN BORULARI BİLE SERGİLEDİNİZ.ALTYAPI BİTTİ 50 YIL DAHA ALTYAPI SORUNU OLMAYACAK DEDİLER .NE OLDU UFAK Bİ AFETTE HERYER PATLADI.ALLLAH KORUSUN DAHA BÜYÜGÜ OLSA NE OLACAKTİ.ŞİMDİ BURANIN ALTYAPISINI YAPAN FİRMA HESAP VERECEKMİ.ALTYAPI ZORLUOĞLU DÖNEMİNDE MAZ İNSAAT YAPTI.YAZIK VALLAH Bİ BÜYÜK YAĞMURDA SINIFTA KALDINIZ.A-Z YE ALTYAPI DEĞİŞTİ SONUÇ SINIFTA KALDI

A
Alemdaroğlu
1 yıl önce

Başkanın sesi var kendi yok nerde başkan.

M
murat
1 yıl önce

büyük tiski operasyonu yapılmalı. iş yaptık diye ortada övünenler hesap vermeli. ama kim hesap soracak. ne dolmuş sistemi işe yarada nede alt yapı. her şey eksik.

R
Rifat K
1 yıl önce

Sel ile nasıl mücadele edilir, nasıl tedbir alınır Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığı döneminde Yusuf Ziya Yılmaz ın Atakum 'da en az 10 noktadan boydan boya denize kadar ulaşan yağmur suyu kanallarını nasıl yaptığını öğrenin.

Tüm Yorumlar (15)

K
Kim öle kim kala
1 yıl önce

Beşirlide bugün oluşan manzara bir kaç yıl önce olmuşmuydu•evet olmuştu.peki temizlik harici ekstra bir önlem,akar sistemi vesaire,önlem amaçlı herhangi bir tedbir alınmışmıydı"¿hayır.işte bugünde aynı manzara,yine temizle sonrası allah Kerim bir dahaki yağmura kim öle kim kala

S
SORUMLULAR HESAP VERSİN
1 yıl önce

ŞİMDİ 2 YIL ÖNCE MURAT ZOROĞLU DÖNEMİNDE ALTYAPIYA ÇOK ÖNEM VEİRYORUZ ALTYAPIYI DEĞİSTİRİYORUZ DEDİNİZ HATTA MEYDAN ALTYAPININ ALTINDAN ÇIKAN BORULARI BİLE SERGİLEDİNİZ.ALTYAPI BİTTİ 50 YIL DAHA ALTYAPI SORUNU OLMAYACAK DEDİLER .NE OLDU UFAK Bİ AFETTE HERYER PATLADI.ALLLAH KORUSUN DAHA BÜYÜGÜ OLSA NE OLACAKTİ.ŞİMDİ BURANIN ALTYAPISINI YAPAN FİRMA HESAP VERECEKMİ.ALTYAPI ZORLUOĞLU DÖNEMİNDE MAZ İNSAAT YAPTI.YAZIK VALLAH Bİ BÜYÜK YAĞMURDA SINIFTA KALDINIZ.A-Z YE ALTYAPI DEĞİŞTİ SONUÇ SINIFTA KALDI

A
Alemdaroğlu
1 yıl önce

Başkanın sesi var kendi yok nerde başkan.

M
murat
1 yıl önce

büyük tiski operasyonu yapılmalı. iş yaptık diye ortada övünenler hesap vermeli. ama kim hesap soracak. ne dolmuş sistemi işe yarada nede alt yapı. her şey eksik.

R
Rifat K
1 yıl önce

Sel ile nasıl mücadele edilir, nasıl tedbir alınır Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığı döneminde Yusuf Ziya Yılmaz ın Atakum 'da en az 10 noktadan boydan boya denize kadar ulaşan yağmur suyu kanallarını nasıl yaptığını öğrenin.

F
Feyyaz
1 yıl önce

Vali bey cizmesiz takim elbiseyle kontrole gelmiș yollar terttemiz yikanmiș Valibey ontan sonra gelmiș sanirim

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Hani alt yapı üst yapı hizmetten davamlı bahsetiyorsunuz söylemlerle eylemler bir birini tutmuyor.bu sorun hemen hemen türkiyenin her ilinde de var.demekki doğru alt yapı yapılmıyor doğru planlama yok.

E
Emekliler
1 yıl önce

Bu sel şu taşkınları daha öncede olmuştu. Bu tamamen tedbirsizlik. Neden bir çözüm bulmuyorlar. Bunu sorgulamak lazım anlayana

E
Emekliler
1 yıl önce

Sorumlular hesap vermez. Bu işte rant varmı ona bakarlar

T
Tuncay tepe
1 yıl önce

Cam mı siliyorsun sayın başkanım msj atıyorsunuz selden sonra 15.00 17.00 arası sel uyarısı yazık çok yazık

B
Bordo mavi
1 yıl önce

Avrupa'dan ödenek aldınız önceki dönem altyapı yaptik dediniz ödeneği cebe indirdiniz kalitesiz malzemelerle kandirdiniz. Bugün böyle oldu baskan nerde tatilde dimi. Alt yapı bakanı haftanın 3 günü niye trabzondaydi ??? Şimdi nerede?? Alayiniz yalancı Allah din iman diyerek bu milleti kandırmaya devam edin. Hiçbir gider çekmedi suyu yollar yamuk sular göllendi. Yiyin efendiler yiyin buldunuz koyun milleti yiyin durun gezin

N
Nedim
1 yıl önce

Arkadaslar hatalarını örtbas etmek için obüs seferleri ücretsiz yapmışlar trabzonun sorunlarınla ilgilenecene arkadaş hamsi sestivaline kibrislara gidiyor

V
vatandaş rıza
1 yıl önce

Kentte sel olur belediye başkanı ortalıkta gözükmez.Kardeşim sen bu zamanda kentte olmayacaksan ne zaman olacaksın?

Şehri Trabzon
1 yıl önce

tatilde geziyor zaten hep sesi vardı kendisi yoktu

M
Misafir
1 yıl önce

Her yıl sel felaketi yaşayan bir şehiri 25 yıldır sömürmekten başka ne yaptınızda izleri sileceksiniz keşke kalıcı olumlu izler bıraksaydınızda bu duruma bu şehir düşmeseydi