| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 28 Aralık 2024 11:38

Başkan Genç’ten Hafif Raylı Sistem açıklaması! “Esnaf zarar görmeyecek”

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, “Hafif Raylı Sistem hayata geçtiğinde şoför esnafımız zarar görmeyecek. Bütün düzenlemelerimizi bu duruma göre yapacağız” dedi.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Ortahisar ilçesi Bahçecik Mahallesi’ndeki dolmuş durağını ziyaret ederek şoför esnafının sorunlarını dinledi. Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta’nın da katıldığı ziyarette, Başkan Genç esnafa önemli mesajlar verdi.

“Şoför Esnafımızın Yanındayız”

Ziyaret sırasında şoförlere hitap eden Başkan Ahmet Metin Genç, şoför esnafının zarar görmesini engellemek için her türlü önlemi aldıklarını vurguladı. Başkan Genç, şunları söyledi:

“Şoför esnafımızın her zaman yanındayız. Onların zarar göreceği bir çalışmanın içerisinde olmayız. Mahallemizin sorunlarını çözmek için büyük bir gayret içerisindeyiz ve buradaki yol sorununu çözeceğiz.”

ray1.webp

Hafif Raylı Sistem Projesi

Başkan Genç, Trabzon’da hayata geçirilmesi planlanan Hafif Raylı Ulaşım Sistemi ile ilgili de açıklamalarda bulundu. Bu sistemin şoför esnafını olumsuz etkilemeyeceğini belirten Başkan Genç, şöyle konuştu:

“Hafif Raylı Ulaşım Sistemi hayata geçtiğinde şoför esnafımız zarar görmeyecek. Bütün düzenlemelerimizi bu duruma göre yapacağız. Şoför esnafımıza yönelik çalışmalarımız sürecek ve her zaman iş birliği içinde olacağız.”

ray2.webp

“Fikirleriniz Bizim İçin Çok Önemli”

Başkan Genç, şoför esnafının fikir ve önerilerinin belediye çalışmalarında önemli bir yer tuttuğunu ifade ederek, iş birliğine açık olduklarını söyledi.

“Her zaman sizlerle iş birliği halinde olacağız. Fikirleriniz bizim için çok önemli. Ortak bir anlayışla Trabzon’u daha iyi bir noktaya taşımak için çalışacağız.”

ray4.webp

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ali kuş
1 yıl önce

Rayli sistemi hava olsun diye kurmaya calisiyorsunuz. Şehrin her yeri karman çorman plansiz. Siz hala tramvay pesindesiniz.

K
Kurt
1 yıl önce

Vatandaşımı düşünüyorsun yoksa esnafı mı sayın başkan

Z
zuzu
1 yıl önce

sen 1 milyon vatandaşı değilde 2 bın şöförü düşünüyorsun öylemi başgan ?

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Esnaf zarar görmeyecek diye vatandaş zulüm mü çekecek? 3-4 km yolda dolmuş fiyatı 17-20 tl bile pahalı! Eski araba klima mazereti bitti yeni araçlarda yaz sezonları bile klima açan yok, kapı aralayıp gidiyorlar! Sen BB başkanlığı biraz cesaret ve icraat ister Sn. Başkan...

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Vatandaş toplu taşımaya biner dolmuşlar iş yapmaz diye toplu taşımanın bile Türkiye'de km tl bazında en pahalı olduğu şehir Trabzon'dur, bu kadar esnafını düşünüp halkını ciddiye almayan Başkan maşallah...

Tüm Yorumlar (18)

A
Ali kuş
1 yıl önce

Rayli sistemi hava olsun diye kurmaya calisiyorsunuz. Şehrin her yeri karman çorman plansiz. Siz hala tramvay pesindesiniz.

K
Kurt
1 yıl önce

Vatandaşımı düşünüyorsun yoksa esnafı mı sayın başkan

Z
zuzu
1 yıl önce

sen 1 milyon vatandaşı değilde 2 bın şöförü düşünüyorsun öylemi başgan ?

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Esnaf zarar görmeyecek diye vatandaş zulüm mü çekecek? 3-4 km yolda dolmuş fiyatı 17-20 tl bile pahalı! Eski araba klima mazereti bitti yeni araçlarda yaz sezonları bile klima açan yok, kapı aralayıp gidiyorlar! Sen BB başkanlığı biraz cesaret ve icraat ister Sn. Başkan...

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Vatandaş toplu taşımaya biner dolmuşlar iş yapmaz diye toplu taşımanın bile Türkiye'de km tl bazında en pahalı olduğu şehir Trabzon'dur, bu kadar esnafını düşünüp halkını ciddiye almayan Başkan maşallah...

T
Trabzon
1 yıl önce

Sen yaptında biz gördükte birde esnafımı düşünüyormuş boş vaatler başkanı

H
halil
1 yıl önce

yorumları okuyorum da yaparsın niye yapıyor yapmazsın niye yapmıyor böyle insanlarız işte

M
M
1 yıl önce

Senin esnaf dediğin magandalardan bıktık biz

K
Kenan Erol
1 yıl önce

Bu kadar geri kalmış dönüşüme karşı olan yeryok ne demek zarar görmek gerekli alan doğru olanı yapın

Y
Yağli Gıymali
1 yıl önce

Biri lokanta açar esnaf mağdur olduk der biri esnafı mağdur ermeyeceğim ama halkı umursamaz. Paranoyak olduk zaten halk olarak bir sağlığımız vardı onu da siz aldınız ...

A
ahmet
1 yıl önce

esnaf zarar görmesin ama bu kadar insan ile çeksin. dolmuş 16 tl belediye otobüsü 17 küsürüde var. bunca yıldır insanlara eziyet ettiniz. allah dan korkun.

A
At arabası turbo motor
1 yıl önce

Koca şehrin vizyonunu şoför zihniyetine teslim ettiniz,helal size.bu şehrin neden bukadar geri kaldığının itirafı

A
ahmet
1 yıl önce

asdamlar ayda 80 bin kazaniyolar...hepsi söfer caliştiriyor...otobuslere zam yaptın ayıp be...

K
Kahraman k.
1 yıl önce

Ne yani ratlı sistemi şoförlere mi soracağız yapılsın mı yapılmadın mı diye? Halk istiyorsa yapılacak vidi vidi etmasınlar. Raylı sistem acil ihtiyaç biran önce başlaması gerek.

T
Trabzon
1 yıl önce

Ahmet metin genç zarar görmeyecek demişse tersi olacak demektir...

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Otur sıfır

İsmail
1 yıl önce

Moloz inşaat halinde hele oraları bir bitirin de, sonra diğerlerinin sözünü verirsiniz.

F
Fatih
1 yıl önce

Tabi ki esnaf zarar görmesin ama şehrin içindeki bu kesmekes bitmeli. Şehri bir grup esnaf zarar görmesin diye bu hale getirmeyin. Şehrin çıkarları her gurubun üstünde olması ve planlar 20-30 yıl sonrasına cevap verecek şekilde olmalı. Zamanında uzun sokak kapatılacağı zaman da esnaflara bakilsaydi bugün bu güzellik olmazdı