Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Yenimahalle Dolmuş Durağı’nı ziyaret ederek şoför esnafının taleplerini dinledi. Ziyarette Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta da yer aldı.

Esnafın Talepleri Dinlendi
Başkan Ahmet Metin Genç, dolmuş durağında şoförlerle bir araya gelerek sektörde karşılaşılan sorunlar hakkında bilgi aldı. Şoförlerin taleplerini dinleyen Genç, sorunlara çözüm üretmek için gerekli çalışmaların yapılacağını belirtti.
“Esnafımızın talep ve önerilerini dinlemek, onların karşılaştığı zorluklara çözüm üretmek bizim için çok önemli. Trabzon’un ulaşım ağını daha etkin ve verimli hale getirebilmek adına şoför esnafımızla sürekli iletişim halindeyiz. Amacımız, hem esnafımıza hem de vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunmaktır.”

İş Birliği ve Çalışmalar Devam Edecek
Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta ise şoför esnafına gösterdiği ilgiden dolayı Başkan Genç’e teşekkür ederek şunları söyledi:
“Başkanımız Ahmet Metin Genç’in her zaman esnafımızın yanında olduğunu görmek bizler için büyük bir destek. Ulaşım sektörünün daha iyi hizmet verebilmesi adına gösterdiği ilgiden dolayı teşekkür ediyoruz.”

Tüm Yorumlar (7)
Gökhan
1 yıl önceBu şöför esnafının gözünü doyuramazsın bunları bırakta halkın sıkıntılarıyla uğraş ha şöför esnafına yardımcı olacaksan şu yolları bir düzelt yol yol değil yamalı bohça belediye otobüslerine zam yapmak için durup dururken dolmuşlara yaptığın zam yetmedi mi bu şöför esnafına keşke toplumun her kesimine böyle değer verseniz ama nerde çünkü sizin işiniz yandaşla
Orbay Göncüoğlu
1 yıl önceTrabzon'da en beğendiğim dolmuş durağı o tarafta oturmuyorum ancak zaman zaman hastaneye gidiyorum, hastane çıkışı simsarın yanına geliyorsun telsizle iletişime geçiyor yerini ayırtıyor ve dolmuş gelince yerin hazır. Kendi mahallemin dolmuşlarına yer ayırttırıyorsun yolda gelirken yolcu görünce alıyor ve seni almadan devam ediyor. Bu Yenimahalle dolmuşların darısı tüm mahallelerin başına inşallah...
hoca
1 yıl önceUlaşım felç sen riv riv riv
Sek
1 yıl önceGeri kalmış şehir. Gelişemeyen ve gelişeceğini de sanmadığım şehir. Giden kurtardı kendini.
Murat oğlu
1 yıl önceTrabzonspor tesislerine otobüs hattı koyun Beşirliden mehmet ali yılmaz tesislerine kadar
Sağır Sultan
1 yıl önceKendi şehrimize yabancı kaldık. Medeni yaşantıyı Eskişehir’i gördükten sonra anladık. Volkan başkan hafif raylı sistemi başlattı OFG rafa kaldırdı. Neden?
Veysel
1 yıl önceAllah sşkına şu takdi kanununa bir düzen ketirin