Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Ocak ayı Toplantıları bugün başladı. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda Hafif Raylı Sistem konusu gündeme geldi.
Projenin gerçekleşeceği güzergah ile ilgili açıklamalarda bulunan Başkan Genç, projenin Akyazı-Meydan arasında başlayacağını söyledi.
Başkan Genç, “Raylı sistem projesi bütüncül hali ile Akçaabat-Ortahisar-Yomra şeklindedir. Tabiat ve sirkülasyon yoğunluğunu göz önüne aldığımızda Akyazı-Meydan arası başlayacağız.
Başlangıç noktamız Akyazı-Meydan-Havaalanı şeklinde olacak. Sonra Akçaabat ve Yomra şeklinde olacak” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (21)
Ali kuş
1 yıl önceSırf show maksatlı gereksiz yatırım. Sanki yolun ve geniş cadden var meydanda. Gerçi sen mandıra yerine hic bir ise yaramayan köpeğe mama fabrikası kuran baskansin.
Musa Yiğit
1 yıl önceGüzergahın başlangıcı ilk etapta Akçaabat olmalı. Yoksa Akçaabat, Söğütlü, Yıldızlı faydalanamaz ve yolcu sayısında istenilen hedefe ulaşılamaz.
Oyuncu
1 yıl önceHani tanjanttan gececek proje hazirlatmak icin anlasma imzalamistin.resmen dondunuz
Oktay Kaya
1 yıl önceya gülsek mi ağlasak mı bilemiyorum, kaç yıldır aynı sözler, kaç yıldır tutulmayan vaatler, kaç yıldır bizi ne yerine koyuyorsunuz biliyoruz da, söylersek yorum yayınlanmaz şimdi. Zamanında size oy veren ellerim kırılsın. Kelimeler kifayetsiz. Herhangi bir AKP yönetiminde bu projenin gerçekleşme ihtimali sıfırdır. Bakın sıfır. İstediğiniz kadar çalıştay yapın, toplantılar yapın, sadece halkı oyaladığınızı bilen biliyor, bilmeyen de bilmediğinden değil işine gelmiyor gerçekler.
Davut
1 yıl önceAkçaabat'a yaopılmasına gerek yok. Kent doğuya doğru büyüdü Trabzon'da. Yapılacak olan çevre yoluyla zaten oraya kimsenin yolunun düşeceği de yok.
Karadeniz
1 yıl önceFızuli masraf Trabzon'a yazık Karadeniz sahilinden tren yolu yapılsın
A.kadir Kudu
1 yıl önceİnşaat ve mimarlar odasınin fikirleri hakkında bilgisi varmı yalancı tramvay sevdalilarinin.
Hasan Mengüç
1 yıl önceHayırlı olsun inşallah canabi mevlam kolaylık versin
zafer alemdağ
1 yıl öncehafif raylı sistem yolların dar ve yetersiz olması nedeniyle trafiği iyice kötüleştirir. yapılacaksa yerin altından yapılmalı raylı sistem
Er Günay
1 yıl önceYer altından metro şeklinde yapılmadığı sürece şehri ikiye böleceğinden; bundan önce yapılan şehirlerde yaşananları görmek lazım, trafiğin daha çok tıkanmasına neden olur. Çözüm değil sorun yaratır.
ŞEREFLİ TS
1 yıl önceRaylı sistemmi geçin boş yapmayın akepe gitmeden Trabzona raylı sistem gelmeeeeeez
Vatandaş
1 yıl önceTümüyle sahilden gitmeli, zaten dar olan şehir içine sokulmamalı. Sahilden meydan ve tüm şehir merkezi güzergahı 10-15 dakika yürüyüş mesafesinde. İnsanımız azcık da yürüsün. Dar olan şehre sokulması affedilmez tarihi hata olur
efraim burada
1 yıl öncegüzel bir başlangıç, geç de olsa. tramvay şehri çok rahatlatacak. devamı da gelirse anlam kazanır. inşallah bu işi minibüsçüler baltalamaz. toplu ulaşımda tek çare raylı sistemler...
Ff
1 yıl önceMama fabrikasi ortahisar belediyesinin degil mi panolarda oyleydi
Musti
1 yıl önceBu dar bölge için gereksiz bir proje. Paranız varsa güney çevre yoluna aktarın kısa zamanda bitirmeye çalışın. Ama sizinkisi nam olsun kar olmasın. Yıllardan beri paraları savunuyorsunuz. Molozdaki resadiya kavsagini yıkmayı düşünüyorsunuz. Utanmiyorsunuz çünkü oreya harcanan milletin parasının vebali var. İleriyi görerek yüz yıllık projeler yapın ki gelecek nesilbunuda atam yaptı desin.
Sezgin
1 yıl önceKesin bir dolmuşcu yorumu..dolmuşcu panikte..dolmuşçu hegemonyadı Trabzon da bitiyor
Sezgin
1 yıl önceNe oldu suç mu mama fabrikası kurmak
Sezgin
1 yıl önceYapma yavvv...meydan akyazı arasını sen kaç kere 15 dakikada yürüdün.. Yomra Akçaabat arası da 10 dakika yürüme mesafesi dimi
Liman 61
1 yıl önceTümüyle sahilden geçmeli Akçaabat a kadar uzatılmali
Sulots
1 yıl önce30 yil Samsundaki yasadim. Vatandas Icin rahat lik. Dolmus ta calisiyordu. Kesinlikke rayli sistem olmali
paşa beykozoğlu
1 yıl öncesarp samsunu birbirine bağlayacak bir projeye karadenizin ihtiyacı var bu yıllardır dile gelmesine rağmen sonuc yok