Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Bayramların birlik, beraberlik, sevgi ve dayanışma duygularının yoğun olarak yaşandığı zamanlar olduğuna vurgu yapan Başkan Kaya, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“TOPLUMUMUZUN HER ZAMANKİNDEN DAHA ÇOK BARIŞ VE HUZURA, SEVGİ VE UMUDA İHTİYACI VAR”
“Milli ve manevi duygularımızı güçlendiren, birlik ve beraberliğimizi pekiştiren, toplumsal yardımlaşma ve dayanışmamızı artıran bir bayrama daha ulaşmanın sevinç ve mutluluğunu yaşıyoruz. Toplumumuzun her zamankinden daha çok barış ve huzura, sevgi ve umuda ihtiyacı olduğu bu günlerde birbirimize daha çok sarılalım, Kurban Bayramı’nı sevdiklerimizle bir arada geçirelim, başta anne-babalarımız olmak üzere büyüklerimizi ziyaret edelim, küçüklerimizi hediyelerle sevindirelim. Yaşlı, kimsesiz ve yardıma muhtaç vatandaşlarımızı da unutmayalım, bayramın sevincinden mahrum bırakmayalım.”
“HUZURLU BİR BAYRAM İÇİN BÜTÜN TEDBİRLERİ ALDIK”
“Hemşerilerimizin Kurban Bayramı’nı huzur ve güven içinde geçirmeleri içinBaşkan Kaya: Huzurlu bir bayram için bütün tedbirleri aldık ilçemiz genelinde bütün hazırlıkları tamamladık, gerekli tedbirleri aldık. Hijyen koşullarına uyulmadan, uygunsuz ortamlarda kesilen kurbanlar, hem çevre ve insan sağlığını tehdit ediyor hem de görüntü kirliliğine sebep oluyor. Vatandaşlarımızdan, kurbanlarını rahat ve hijyenik bir ortamda kesmeleri için belirlediğimiz alanlarda, kurallara uygun bir şekilde kesmelerini rica ediyor, bu konuda herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum.”
“KURBAN BAĞIŞLARINIZI İHTİYAÇ SAHİPLERİNE ULAŞTIRIYORUZ”
“İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullar nedeniyle zor günler geçiren ailelerimizin sayısı ne yazık ki her geçen gün artıyor. Ortahisar Belediyesi olarak geçtiğimiz yıl olduğu gibi, bu yıl da kurban bağışlarınızı ihtiyaç sahibi ailelerimize ulaştırmaya devam ediyoruz. Sizler de ihtiyaç sahibi ailelerimizin bayram sofralarına katkıda bulunabilirsiniz. Allah hepimizin niyetlerini, ibadetlerini kabul etsin”
“UMUDUMUZU BÜYÜTÜYORUZ, EN GÜZEL, EN NEŞELİ BAYRAMLARI YİNE BİRLİKTE GEÇİRECEĞİZ, HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK”
“Güzel ülkemizde eskiden olduğu gibi bayramları yine bayram tadında kutlamak, kardeşçe, huzur içinde bir arada yaşamak ve geleceğe birlik ve beraberlik içinde yürümek için mücadelemizi sürdürüyoruz. Hak, hukuk ve adaletin tecelli ettiği, özgürlüklerinin sağlandığı günleri görene kadar durmayacağız! En güzel, en neşeli bayramları yine birlikte geçireceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle, siz değerli hemşerilerimizin Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyor, bayramın Ortahisar’ımıza, Trabzon’umuza, ülkemize ve bütün dünyaya sağlık, mutluluk, huzur ve barış getirmesini temenni ediyorum.”
BAŞKAN KAYA, VATANDAŞLARI BAYRAMLAŞMAYA DAVET ETTİ
Başkan Kaya, bütün vatandaşları Kurban Bayramı’nın ikinci gününde, 7 Haziran Cumartesi saat 11.00’da Ortahisar Belediyesi’nde yapılacak bayramlaşma programına davet etti.
Tüm Yorumlar (30)
Hakkı Öztürk
1 yıl önceHerşey güzel oluyor zaten. Hak yerini buluyor Ahmet efendi
Fikret Donsuzbakan
1 yıl önceKafa değişmedi CHP zihniyeti hizmete odaklan siyasete değil koltuk altından kayar
Niyazi Bostansıçanı
1 yıl önceİki tane ekmek büfesi açmakla herşey güzel olmuyor altyapı çöktü halk perişan
hayde villa almaya
1 yıl önceo kadar parayı cukka yapıp yiyememek olmaz.
mustafa
1 yıl önceiki kadeh atmak icin batuma gidiyoruz hadi sende gel. bosver altyapiyi
ERDO61
1 yıl önceEn son her şey çok güzel olacak diyen biri vardı, şimdi nerede acaba ? Siz bu ülkenin yakasından düşerseniz, emin olun Türkiye tam anlamıyla huzur bulacak. Sorun kimde acaba ?
zeki yavru
1 yıl öncetrollar iyi bayramlar,siz diğer ahmeti sevin tam size göre iyi algı yaparak kandırmasını biliyor tipik akp zihniyeti
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önceAllah aşkına Trabzonun bütün sorunları 1.5 yıllık Ahmet Kaya ya..Öylemi ? Hadi be..Bugün Ekmekten Ete Yumurtadan Süte Pirinçten Ayçiçek yağına kadar bütün pahalılığın nedeni Ekrem İmamoğlu..Öylemi ? Milletin yakasından düşerlerse Dolar da düşecek..Enflasyon pahalılık İşsizlik düşecek.Yahu siz bu aklı nereden alıyorsunuz.Siz ne çok akıllısınız(!)..Türk Milletinin kurtuluşu Büyük Önder Atatürk ve Başbuğ Alparslan Türkeşin siyasi düşünceleridir.Allah mekanlarını Cennet eylesin.Nur içinde yatsınlar.
Alternatif
1 yıl önceİnsanların karakteri iyiye doğru değişmedikce ,hiçbir şey daha güzel daha iyi olmaz.Birde bir habere herkes siyasi fikrine göre yorum yapıyor ya bu çok iğrenç bir durum….
beceremediniz.
1 yıl önceİmamoğlunun yolundan gittiği belli.Herşey çok güzel olacak diyor.Demekki çok kötü olacak.
Halk
1 yıl önceHerşey güzel olacak diye diye İstanbul’u soyup soğana çevirdiler, sıra Trabzon’da
Hay-Dut
1 yıl önceSayın Ahmet Kaya, sen başarılı biri olsaydın, derin devlet seni çoktan içeri atmıştı. Otur oturduğun yerde.
Cemil
1 yıl öncehe he gözü görmeyen kulağı işitmeyen trol sen asıl memleketi yıllardır soyup soğana cevirenlere bak
Özden Aydin
1 yıl önceBaska birsey’de bilmezler hersey cok guzel olacakmis
Abdullah
1 yıl önceBiz müslümanlar bayramımızı bayram tadında yaşıyoruz. Elhamdülillah. ''Hak, hukuk ve adaletin tecelli ettiği, özgürlüklerinin sağlandığı günleri görene kadar durmayacağız!''diyor halbuki ülkemizde hiç olmadığı kadar hak ve özgürlükler tahakkuk ediyor. Adalet tecelli ediyor. Hak ve hukukların hiçe sayıldığı, özgürlüklerin payımal edildiği, insafsızların pençesinde parçalandığı yıllar epey eskidi elhamdülillah. İnşâallah tekrar geri gelmeyecek haksızlığı hak diye takdim edenler yeniden
Alternetif
1 yıl önceİstanbul Belediye Başkanı Silivride değilde Göklerin 7.katındaymış.Yani Allahın mekanındaymış.Öyle söylüyor Özgür Özel.siz Müslümanlar nede çok seversiniz İlahlar yaratmayı.O Allahın katında olan şahıs size Hak Hukuk Adaleti getirecek bekleyin.İstanbul Talan edildi.Gerçekleri görün biraz.
kamil
1 yıl önceKötüye laf anlatmaya gerek yok. Sizlerin kötü insanlar olduğunuzu biliyorum. Her şeyi siz de görüyorsunuz. Silivriye hapsedilen insanların seceresi çok temiz. Yüzlerinden iyilik akıyor. Yıllarca size doğruyu göstermek için boşuna vakit harcamışız. Siz zaten her şeyi gören zeki insanlarsınız da kalbiniz kötü. Bundan sonra enerjimizi cumhuriyeti korumaya harcayacağız
alparslan
1 yıl önceBir tarafta cumhuriyetçiler, bir tarafta para için rant için teröristbaşına kurucu önder diyen vatan hainleri. Öyle bir geliyoruz kiiiii. Sizi çok iyi tanıdık artık
Adaletterazisi
1 yıl önceHer şey çok güzel olacak cümlesinin altında neler çıktı gördük , hem chp nin dini yorumlarla işi yok iki yüzlülük yapmayın
Renatti
1 yıl önceAç karnını kent lokantasında doyuran başkanı eleştiriyor. Doğrudur sel olurken Hollanda'da horon tepseydi semer takar sırtınızda taşırdınız.
İstanbul61
1 yıl önceHerkes, başkanlarda dahil,seçilirken yaptığı seçim çalışmaları gibi seçildikten sonra da düzgün ve halk için çalışsa hiç bir sorun kalmayacak. Ancak mesainin %80 i görevi harici çakallık vari işlere ayırdığı için şeytan da işin içinde var olduğu için iki yakaları bir araya gelmiyor, takılmışlar silivridekinin peşine dünyaları şaşırdı.Hala adaletsizlikten fem buruyorlar.Kendileri çok adaletliymiş gibi.
ali
1 yıl öncesizin iktıdarınızda güzel olacak birşeyin olacağını sanmıyorum.ama herşey kötüye gideceğı muhakkak.
İmam
1 yıl önceDinciler çok kızmışlar. Trabzon sulara gömüldü Belediye Başkanı Hollanda’da horon tepiyor(becerebilse ne ala). Ahmet’im önümüzdeki seçimde seni Trabzon’un Belediye Başkanı olarak görmek nasip olur inşallah.Tam Yol İleriiiiiiiii.
Gökhan
1 yıl önceSen körsen Ahmet Kaya ne yapsın Allah kimseyi bakar kör duyar sağır yapmasın
millet
1 yıl önceHayatınız algı olmuş.Hala konuşuyorsunuz.
Erce
1 yıl önceGökhan bey bunlar hem kör hem sağır .
Ozkayam
1 yıl önceHep öyle diyip milleti kandırıyorsunuz. Trabzonda fıldır fıldır kurban satış yeri aradık sayenizde. Sayenizde mağdur olduk. Sen içki lokantaların eğil. Kurban senin neyine. Reklamcılar sizi
Misafir
1 yıl önceAçık açık dinsiz olduğunu ilan ediyorsun kullandığın isim İslami bir terim bari o ismi kullanma ve bir an önce eğer zerre kadar inancın varsa tövbe et
Vatandaş
1 yıl önceDinci ayrı dindar ayrıdır.dinci dinini menfaat karşıtı kullanan kişidir....Rabbim bizi dincilerin korusun
Salih
1 yıl önceEvet herşey daha iyi olacak ama sizinle değil