| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 29 Mayıs 2025 22:44 Güncellenme tarihi: 29 Mayıs 2025 22:54

Trendyol Süper Lig'e yükselen son takım Fatih Karagümrük oldu!

Play-Off finalinin kazananı 3-1'lik skorla Fatih Karagümrük oldu

Trendyol 1. Lig Yükselme Play-off finalinde Fatih Karagümrük ile Bandırmaspor, Süper Lig bileti için karşı karşıya geldi. Yeni Sakarya Atatürk Stadyumu'nda oynanan ve büyük çekişmeye sahne olan mücadelede gülen taraf Karagümrük oldu.

Karşılaşmaya hızlı başlayan Bandırmaspor, 37. dakikada Hikmet Çiftçi’nin frikikten attığı golle 1-0 öne geçti ve ilk yarıyı bu skorla tamamladı. İkinci yarının hemen başında Karagümrük skoru dengelemeyi başardı. Ekinci yarının hemen başında sağ kanattan gelişen atakta sahneye çıkan Wesley, 46. dakikada fileleri havalandırarak durumu 1-1 yaptı.

Normal sürede başka gol sesi çıkmayınca maç uzatmalara gitti. Uzatma dakikalarında oyunun kontrolünü ele alan Karagümrük, uzatma dakikaların hemen başında 91. dakikada Atakan Çankaya’nın kafa golüyle 2-1'lik skorla öne geçti. 105. dakikada Ahmet Sivri’nin ceza sahası dışından kaydettiği gol ise maçın skorunu 3-1 olarak tayin etti.

Uzatmalarda bulduğu gollerle rakibini saf dışı bırakan Fatih Karagümrük, böylece Süper Lig'e yükselen son takım olmayı başardı.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet
1 yıl önce

Geldi bir mahalle takımı daha. Keşke Bandırma çıksaydı.

B
Bayro
1 yıl önce

Sağolsun Anadolu takımları gene İstanbul takımını el birliği ile çıkardılar. Hiçbiri lige çıkmayı beceremedi ama iki mac kazansalar kendilerini Trabzonspordan büyük ilan etmeyi çok iyi biliyorlar.

İbo can
1 yıl önce

Karagümrük :- ) helal olsun