| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 04 Haziran 2025 17:14 Güncellenme tarihi: 04 Haziran 2025 17:15

Trabzonlu futbolcudan Fenerbahçe sözleri! "Pişman değilim, severek ve isteyerek oraya gittim"

Trabzonlu futbolcu Samet Akaydın, Fenerbahçe kariyerine dair açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'de forma giyen ve Rizespor'a transfer olan Trabzonlu stoper Samet Akaydın, sarı lacivertli ekipteki kariyerine dair açıklamalarda bulundu.

"Troll hesapların kurbanı oldum" diyen Akaydın, "Fenerbahçe'ye gittiğim için pişman değilim, severek ve isteyerek gittim. Mutlu ve gururluyum" dedi.

Samet Akaydın'ın açıklamaları şu şekilde:

İnsanlar soruyor ki Fenerbahçe'ye gittiğinden dolayı pişman mısın? Pişman değilim, Fenerbahçe'ye severek ve isteyerek gittim. Fenerbahçe'nin büyüklüğü tartışılmaz. Çok büyük bir camia ve büyük bir kulüp. O kadar şey yaşamama rağmen Fenerbahçe'ye karşı bir kin ve nefret beslemiyorum. Benim zaten öyle bir yapım yok. Böyle duygularım yok.

İyi ki de Fenerbahçe'ye gittim, bundan dolayı da mutluyum ve gururluyum. Evet, hatalarım oldu. Ama herkesin hatası oluyor. Benim kadar kimse tepki almadı. 

Fenerbahçe'de troll hesapların kurbanı oldum diye düşünüyorum. Twitter'ın gerçeklik yapı yok. İstedikleri futbolcuyu yukarı çekip istediklerini aşağıya çekebiliyorlar. Bana çok yüklenildi, ezildim. Bunların kurbanı oldum.

akaydin-ovguler-1.webp

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Arslan korkmaz
1 yıl önce

Bir Trabzonlu olarak bir futbolcu her takıma gidebilir ve orada etmeyeni yediği takım için en iyi mücadeleyi vermeli Trabzonlu ya da yakışan budur Ama Gönül ister ki Trabzonspor için mücadele etsinler Ama bu da en fazla 11 futbolcu ile oluyor diğer insanlar diğer takımlardan etmek yiyor

ÖZŞİMŞİR
1 yıl önce

MEDENİ PROFESYONELCE VE DÜZGÜN BİR AÇIKLAMA, BRAVO,

T
Taraftar61
1 yıl önce

bu salahananın futboldan anlamadığını biliyoduk zaten, gayet normal bu açıklama o yüzden :)