| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2025 17:57 Güncellenme tarihi: 10 Mayıs 2025 18:04

Süper Lig'e yükselen 2. takım resmen belli oldu

Kocaelispor'un ardından Süper Lig'e yükselen 2. takım belli oldu.

Kocaelispor'un ardından Süper Lig'e yükselen 2. takım Gençlerbirliği oldu.

Ligin son haftasında Yeni Malatyaspor'a konuk olan Ankara ekibi sahadan 5-0 galip ayrılarak sezonu 2. sırada bitirdi ve Kocaelispor'un ardından Süper Lig'e çıkan 2. takım oldu.

Süper Lig'e yükselen 3. takım ise play-off mücadeleleri sonrası belli olacak.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!