| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 02 Haziran 2025 11:30

Süper Lig hakemi görevini bıraktı!

Süper Lig’de bir hakem daha kariyerini noktaladı.

Manisa bölgesinden üst klasman yardımcı hakemi Volkan Ahmet Narinç, Bodrum FK ile Beşiktaş arasında oynanan karşılaşmayla birlikte hakemlik kariyerine veda etti.

Narinç, profesyonel kariyeri boyunca 3. Lig, 2. Lig, 1. Lig, Süper Lig ve Türkiye Kupası’nda toplam 575 müsabakada görev aldı.

2024-2025 sezonunun son haftasında oynanan Sipay Bodrumspor-Beşiktaş maçıyla birlikte aktif hakemlik hayatını sonlandıran Narinç, bu özel günde ailesi tarafından yalnız bırakılmadı.

Karşılaşma öncesinde çiçek takdim edilerek mesleğe veda etti.

gorevini-birakti-1.webp

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

P
Petronoviç
1 yıl önce

Türk futbolu bu boşluğu dolduramaz. Bu tarihi haberi üzücü de olsa verdiğiniz için minnettarız haber61

S
Süleyman Dayar
1 yıl önce

Darısı ümit öztürk'e ..Tff nun ve mhk nında istifa etmeleri elzemdir.