| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 02 Nisan 2025 23:34

Fenerbahçe – Galatasaray maçındaki rezilliklere sert tepki “Ya Trabzon’da yaşansaydı…”

Trabzon Büyükşehir Belediye başkanı Ahmet Metin Genç'ten Fenerbahçe - Galatasaray maçında yaşananlara sert tepki.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya gelirken, karşılaşmanın son dakikaları gergin anlara sahne oldu. Galatasaray, Ülker Stadyumu'ndaki maçı 2-1 kazanarak yarı finale yükselirken, mücadelenin bitimine yakın anlarda her şey karıştı.

galatasaray.webp​​​​​​​

Yedek Kulübeleri Tartışmaya Sahne Oldu
Maçın son anlarında iki takımın yedek kulübeleri arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüdü. Oyuncular ve teknik heyet arasındaki gerginlik, sahadaki futbolcuların da dahil olmasıyla büyük bir kavgaya dönüştü. Hakem Cihan Aydın, olayları yatıştırmak için maçı durdurdu ve polis ekipleri sahaya müdahale etti. Olayın ardından sahada büyük bir karışıklık yaşandı.

fenerbahce.webp

 

Kırmızı Kartlar Ard Arda Geldi
Yaşanan gerginlik sonrası, maçta 4 kırmızı kart birden çıktı. Kerem Demirbay (Galatasaray), Barış Alper (Galatasaray), Mert Hakan Yandaş (Fenerbahçe) ve Fenerbahçe Yardımcı Antrenörü Salvatore Foti, kırmızı kartla oyun dışı kaldı. Olayların ardından maç kaldığı yerden devam etti.

ahmet-metin-genc.jpg​​​​​​​

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı'ndan Sert Tepki
Olayların ardından Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, yaşanan olaylara tepki gösterdi. Başkan Genç, "Şu maçta yaşananlar Trabzon’da yaşanmış olsaydı, 'objektif' bir şekilde yorumlayacak tüm futbol kamuoyumuzu aynı objektiflikle sahneye davet ediyoruz..." ifadelerin

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
1 yıl önce

Maç yarıda kalırdı ve fb hükmen galip sayılırdı,adalet bakanı ve içişleri bakanı hemen açıklama yayınlar ve olayları şittedle kınardı Ali koçtan özür dilerdiler ve taraftarı darpeden yamyamları eskort eşliğinde uğurlardılar çünkü biz bu ülkenin üvey evladıyız nokta..

S
Salih
1 yıl önce

Bu morrinyo nedir ya. Kendini beğenmis terbiyesiz adam.

M
Mustafa
1 yıl önce

Çoook önemli bir fark var. Bu olaylar Trabzonda olsaydı Bizim seyirci her türlü sahaya inerdi. Olaylar cok daha büyürdü. Ama o beğenmediniz Fenerin taraftari sahaya cisim atmadı ve sahaya inmedi. GS in oyuncuları seyirciyi maç sonunda tahrik etmesine rağmen.

A
Alper
1 yıl önce

Ya sen işine bak Ahmet efendi.trabzonspor üzerinden prim yapmayı bırak.

H
Hasan
1 yıl önce

İstanbul basını görmez, duymaz, yazmaz. Üç maymunu oynar. TFF, Ertuğrul Doğan a ve Trabzonspor a ve ceza vermekle meşgul. Görmez duymaz. Onlar için adalet kendilerine yontulduğu kadar var. Cihan Aydın şu an ligin en iyi hakemi. Ortada hiçbir neden yokken kavga ve kaos çıkaranlar için TFF ya görevini yap ya da bırak görevi

Tüm Yorumlar (12)

S
Serko61
1 yıl önce

Maç yarıda kalırdı ve fb hükmen galip sayılırdı,adalet bakanı ve içişleri bakanı hemen açıklama yayınlar ve olayları şittedle kınardı Ali koçtan özür dilerdiler ve taraftarı darpeden yamyamları eskort eşliğinde uğurlardılar çünkü biz bu ülkenin üvey evladıyız nokta..

S
Salih
1 yıl önce

Bu morrinyo nedir ya. Kendini beğenmis terbiyesiz adam.

M
Mustafa
1 yıl önce

Çoook önemli bir fark var. Bu olaylar Trabzonda olsaydı Bizim seyirci her türlü sahaya inerdi. Olaylar cok daha büyürdü. Ama o beğenmediniz Fenerin taraftari sahaya cisim atmadı ve sahaya inmedi. GS in oyuncuları seyirciyi maç sonunda tahrik etmesine rağmen.

A
Alper
1 yıl önce

Ya sen işine bak Ahmet efendi.trabzonspor üzerinden prim yapmayı bırak.

H
Hasan
1 yıl önce

İstanbul basını görmez, duymaz, yazmaz. Üç maymunu oynar. TFF, Ertuğrul Doğan a ve Trabzonspor a ve ceza vermekle meşgul. Görmez duymaz. Onlar için adalet kendilerine yontulduğu kadar var. Cihan Aydın şu an ligin en iyi hakemi. Ortada hiçbir neden yokken kavga ve kaos çıkaranlar için TFF ya görevini yap ya da bırak görevi

T
Tursun
1 yıl önce

Adil olmak nedir adalet duygusu nedir bunlar insanı insan yapan ülkeyide çağdaşmyapan değerlerdir mesela birazda bizimkiler çalsın düşüncesi kokmuş toplumdadır.ama onlarda yaptı savunması vardır Türk adaletine kara leke gibi(Aziz yıldırmın resmi savunması kayıtlarda var)futbolda tekrar ettirilen bir şikecilerin maçı vardır hukukla alakası olmayan hapis yatan gazeteciler vardır fikir suçluları vardır ama Çaçayı hamsi diye satmak dolandırıcılıktır hiçbir dava yoktur Buda geçiştirilecektir neyazıki

O
Oflu Türk
1 yıl önce

NE DEMEK TRABZONDA YAŞANSAYDI TRABZONUN CEFAKAR TARAFTARI VE İLİMÎZ BÖYLE OLAYLARDAN UZAK DURMALI BUNLAR YANLIŞ ŞEYLER

M
Mustafa
1 yıl önce

Onlar her türlü pisliği hak ve mübah görürken sadece seyircinin sahaya inmemesi mi onları centilmen yaptı

O
Oyna tribünlere oyna
1 yıl önce

Zorla laf istiyorsunuz. Onu reisinin biricik manevi kardeşi, kanı bordo mavi akan ama Ali'nin sözünü ikiletmeyen ve yetki makamında olan zata söyleyeceksiniz. 25 senedir memleketi, futbolu, adaleti, medyayı herşeyi yönetiyorsunuz kardeşim. Hala konuşuyorsunuz. Bıktırdınız. Bakalım kaç maç ceza verip Tahkim'de telefonla kaça indirteceksiniz.

E
EK
1 yıl önce

Sn. Başkan, AKP Trabzon teşkilatı bu konuda bir katkı sunamadı şimdiye dek. TFF, İstanbul takımlarının güdümünde hep. Siz de yerelde algı yapıyor durumundasınız. Adaletli olunması için yukarıları dürtmeniz lazım bence...

T
Temiz futbol
1 yıl önce

Sahaya birşey atmadılar mı? O atılanlar neydi acaba çiçek mi?

R
Robert the Bruce
1 yıl önce

Güzel cevap yazmışsın kardeş. Ama bu lavuk soruya verilecek cevap: Ne olacaktı! Dayak yer kıçımızın üstüne otururduk.