| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 24 Mayıs 2025 18:46 Güncellenme tarihi: 24 Mayıs 2025 19:30

Eyüpspor'da şok ayrılık! Maç sonrası Kulüp As Başkanı'ndan açıklama geldi

Eyüpspor, teknik direktör Arda Turan ile yolların ayrıldığını duyurdu.

Trendyol Süper Lig'in 37. haftasında Eyüpspor evinde ONVO Antalyaspor'u konuk etti. Zorlu karşılaşma 2-1'lik skorla Eyüpspor'un galibiyetiyle sonuçlandı. Karşılaşma sonrası Eyüpspor cephesinde duygusal anlar yaşandı. İstanbul ekibinde teknik direktör Arda Turan takımıyla son maçına çıktı.

 

"Bugün Eyüpspor'dan ayrılıyorum"

Müsabaka sonrası açıklamalarda bulunan ikas Eyüpspor Teknik Direktörü Arda Turan, "Bugün benim ikas Eyüpspor'daki son maçımdı. Bugün Eyüpspor'dan ayrılıyorum. Başkana ve futbolculara teşekkür ediyorum. Önümüzde seçenekler var. Önümüzü açan başkanımıza teşekkür ediyorum" dedi.

 

"Arda Turan'ın sözleşmesi bitti"

 

Karşılaşma sonrası basın açıklamasında bulunan Eyüpspor Asbaşkanı Fatih Kulaksız ise, "Arda Turan'ın sözleşmesi bitti. Kendisine vermiş olduğu katkılardan dolayı çok güzel bir şekilde teşekkür ediyoruz. Kendisi geleceğiyle ilgili bilgilendirme yapacaktır." diyerek teknik direktör Arda Turan ile yolların ayrıldığını duyurdu.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ÖZŞİMŞİR
1 yıl önce

SHATKAR DONESK E GİDECEK DİYORLAR,,