| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 01 Haziran 2025 22:54 Güncellenme tarihi: 01 Haziran 2025 23:06

1. Lig'e yükselen son takım belli oldu! Vanspor - Batman Petrolspor maçını kim kazandı?

2. Lig Play-Off finalinde Vanspor ile Batman Petrolspor'un kozlarını paylaştığı müsabakada adını 1. Lig'e yazdıran ekip penaltı atışları sonucu belli oldu.

Vanspor ile Batman Petrolspor, 2. Lig Play-Off finalinde karşı karşıya geldi. Mücadelede penaltı atışları sonucu galip gelen Vanspor, 1. Lig'e yükselen son takım oldu.

Kayseri'de oynanan müsabakanın normal süresi ve uzatma bölümünde 0-0'lık eşitlik bozulmadı. 

Seri penaltı atışlarına geçilen mücadelede Vanspor, Batman Petrolspor'a karşı 5-4'lük üstünlük sağlayarak adını 1. Lig'e yazdırdı.

Vanspor; gruplarında şampiyon olan Serik Belediyespor ve Sarıyerspor ile 2025-2026 sezonunda 1. Lig'de mücadele edecek.

Semih Karadeniz üzüldü, Batuhan Kör güldü

1. Lig'e yükselen Vanspor, Trabzonspor'un eski futbolcusu Batuhan Kör'ü kadrosunda bulunduruyor. Genç santrfor, müsabakanın 72. dakikasında oyuna dahil oldu.

Öte yandan bordo mavili takımın altyapısından yetişen Semih Karadeniz ise Batman Petrolspor'da maça ilk 11'de başladı ve 120 dakika sahada kaldı.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kuzeyli
1 yıl önce

En nefret ettiğim takım.1996 yılında, bunların yüzünden şampiyonluktan olmuştuk.