| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 20 Haziran 2025 15:47

Madde imalatçılarına dev operasyon! Kilolarca uyuşturucu yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 3 ayrı operasyonda 397,5 kilogram uyuşturucu maddenin yakalandığını açıkladı.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul, Van ve İzmir’de uyuşturucu madde imalatçılarına yönelik düzenlenen 3 ayrı operasyonda toplam 397,5 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildiğini ve 4 şüphelinin gözaltına alındığını duyurdu.

Bakan Yerlikaya, operasyonlara ilişkin yaptığı açıklamada, uyuşturucu ile mücadelenin kararlılıkla sürdürüldüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Zehir tacirlerine göz açtırmıyoruz. Evlatlarımızın geleceğini karartmalarına müsaade etmiyoruz, etmeyeceğiz.”

Cumhuriyet Başsavcılıkları ile Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı koordinasyonunda; İstanbul, Van ve İzmir İl Emniyet Müdürlükleri Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlükleri ile Tuzla, Esenyurt ve Konak İlçe Emniyet Müdürlüklerinin yürüttüğü operasyonlarda;

220,5 kilogram eroin,

126 kilogram bonzai,

51 kilogram metamfetamin,

15,5 kilogram sıvı kimyasal madde ele geçirildi.

Uyuşturucu madde imalatçısı 4 şüpheli yakalanarak adli işlemler başlatıldı.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!