| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 14 Haziran 2025 22:30 Güncellenme tarihi: 14 Haziran 2025 22:33

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Trump arasında kritik İran görüşmesi!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan telefonla ABD Başkanı Trump'ı telefonla arayarak İsrail-İran gerilimi ve nükleer müzakereleri gibi konuları masaya yatırdı.

T.C. İletişim Başkanlığı’nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın mesajlarına yer verildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, İsrail ile İran arasındaki çatışma başta olmak üzere bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin İsrail-İran gerilimini yakından takip ettiğini ifade ederek, anlaşmazlıkların çözümü için başlatılan nükleer müzakereleri tek çıkar yol olarak gördüklerini vurguladı. Erdoğan ayrıca, ABD’nin bu müzakerelerin sürdürülmesi gerektiği yönündeki görüşünü desteklediklerini belirtti.

Gerilimin kontrolden çıkmaması adına Türkiye'nin elinden gelen her türlü çabayı göstermeye hazır olduğunu da dile getirdi.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

T
Tolga
1 yıl önce

Dostum Trump;)))