| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Artvin Yayın tarihi: 01 Ocak 2024 18:26

Sarp sınır kapısında dönüş eziyeti! Kalabalık her geçen dakika artıyor

Sarp sınır kapısı'nda yılbaşı yoğunluğu devam ediyor.

Artvin’in Kemalpaşa ilçesindeki Sarp Sınır Kapısı, 2024 yılbaşında yaşanan yoğunlukla gündemde. Yılbaşı kutlamaları için Gürcistan'a geçen Türk vatandaşları, bugün yurda dönüş yapmaya başladı. Ancak, Karadeniz ve Türkiye'nin çeşitli illerinden gelen vatandaşların yoğun ilgisi, sınır kapısında uzun kuyrukların oluşmasına yol açtı.

Gürcistan tarafında bekleyen vatandaşlar, geçiş izni konusunda yaşanan sorunlar nedeniyle mağduriyet yaşadıklarını belirtti. Bazıları kapıların kapatıldığını iddia ederken, dönüş yolculukları çileye dönüşen vatandaşlar duruma tepki gösterdi.

Gürcistan'ın, Türk vatandaşlarından pasaport ve vize talep etmemesi nedeniyle sıkça tercih edilen bir destinasyon olması, özellikle bayram ve özel günlerde Sarp Sınır Kapısı'nda benzer yoğunlukların yaşanmasına sebep oluyor. Bu durum, hem vatandaşlar hem de yetkililer için önemli bir planlama ve düzenleme konusu haline gelmiş durumda.

whatsapp-image-2024-01-01-at-18-15-29.jpeg

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet Işıkhan
2 yıl önce

İslam aleminde bunca zulüm altında kardeşimiz, aç komşumuz varken bizimkiler eğlenmeye Sarp'a gidiyor, sonra da şikayet ediyoruz. Allah nimetini elimizden almaz inşaallah. Bunca musibet (depremler, seller, enflasyon vs..) başımızda hala ders alamadık maalesef.

Ömer
2 yıl önce

Aynen öyle kardeşim sorsan açız paramız yok ama eğlenceye geldimi batuma gidiyoruz nasıl iş anlamadım gitti

K
Kenan
2 yıl önce

Birazdan dinsiz imansızlar ayılır gelir sana burda hakaret etmeye başlarlar söylemedi deme

T
Tufan
2 yıl önce

Kepazelik terbiyesizlik işini yapan insan bile yapamıyor sizin yuzunuzden

G
Gitmeyin
2 yıl önce

Gitmeyin sorun yasamayin

Tüm Yorumlar (9)

A
Ahmet Işıkhan
2 yıl önce

İslam aleminde bunca zulüm altında kardeşimiz, aç komşumuz varken bizimkiler eğlenmeye Sarp'a gidiyor, sonra da şikayet ediyoruz. Allah nimetini elimizden almaz inşaallah. Bunca musibet (depremler, seller, enflasyon vs..) başımızda hala ders alamadık maalesef.

Ömer
2 yıl önce

Aynen öyle kardeşim sorsan açız paramız yok ama eğlenceye geldimi batuma gidiyoruz nasıl iş anlamadım gitti

K
Kenan
2 yıl önce

Birazdan dinsiz imansızlar ayılır gelir sana burda hakaret etmeye başlarlar söylemedi deme

T
Tufan
2 yıl önce

Kepazelik terbiyesizlik işini yapan insan bile yapamıyor sizin yuzunuzden

G
Gitmeyin
2 yıl önce

Gitmeyin sorun yasamayin

G
Gökhan
2 yıl önce

Sen gelmişsin ya başkasına gerek yok

K
Kürşad
2 yıl önce

Her konuyu din ile iman ile açıklamaya niye çalışıyorsunuz ki senin ülkende faiz yüzde 45 duydunmu yüzde kırkbeş dünya ikincisi yazı ilede yazdım ki belki anlamazsın diye yaa sen Müslüman onlar ğavur değilmi eyyyy kafa eyyy adam ğider ğelir sen ğitmesin piolur biter herkes özğür hemşerim ben ğiymiyorum ama ğideni de yerden yere vurmuyorum haberin konusu farklı

S
Sanane
2 yıl önce

Sana neden bu kadar dokundu ki herkes özgür istediği şekilde yorum yazar...

S
Salih
2 yıl önce

Beter olun