Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi (RTEÜ) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım Programı öğrencileri için yelek giyme töreni gerçekleştirildi.

Düzenlenen programda paramedik adayı öğrenciler, meslek hayatlarına bir adım daha yaklaşmanın heyecanını yaşadı. Törende öğrencilerin yelekleri öğretim görevlileri tarafından giydirildi.

65 ÖĞRENCİ MEZUNİYET COŞKUSU YAŞADI

Program kapsamında toplam 65 öğrenci mezuniyet heyecanını paylaşırken, tören renkli görüntülere sahne oldu.

Yelek giyme töreninin ardından öğrenciler ve akademisyenler pasta keserek bu özel günü kutladı.

"MESLEĞE BİR ADIM DAHA ATMIŞ OLUYORLAR"

Tören sonrasında açıklamalarda bulunan RTEÜ İlk ve Acil Yardım Programı Öğretim Görevlisi Demet Turan, öğrencilerin yelek giymesiyle birlikte mesleki sorumluluklarının da arttığını belirtti.

Turan, "Bugün burada, paramedik öğrencilerimizin yelek giyme törenin...